تور های خارجی

معرفی بهترین تور های لحظه آخری

تور های خارجی

معرفی بهترین تور های لحظه آخری

ویزای آمریکا

 قوانین مربوط به ویزای آمریکا زیر مجموعه ای از قوانین مهاجرتی این کشور است که مانند بسیاری از قوانین دیگر به تصمیمات و آراء کنگره و همچنین شخص رئیس جمهور وابسته است. بنابراین اگر در پی آن هستید تا ویزای آمریکا را تهیه کنید، باید از آخرین قوانین و مقررات این کشور آگاه باشید. قوانین مربوط به ویزای آمریکا مشخص می کند که  چه کسانی صلاحیت ورود به خاک آمریکا را دارند، چه مدت می توانند آنجا بمانند و چه زمانی باید برگردند یا اقدام به تمدید آن کنند.

 دریافت ویزای آمریکا به این معنا نیست که فرد دریافت کننده می تواند بدون هیچ مانعی وارد خاک آمریکا شود؛ دریافت ویزای آمریکا بدان معناست که مسئول کنسولگری یکی از سفارتخانه های آمریکا صلاحیت فرد را برای ورود به این کشور بررسی و تأئید کرده است. زمانی که فرد توانست با تأئید یکی از سفارتخانه های آمریکا ویزای آمریکا را دریافت کند، برای ورود به بندر، فرودگاه یا مرز زمینی این کشور باید از ادراه حفاظت گمرکات و مرزها(CBP) و همچنین وزارت امنیت میهن آمریکا (DHS) تقاضای اجازه ورود کند. پس از موفقیت در دریافت ویزای آمریکا و حضور در این کشور، مسئولیت امور مهاجرتی فرد بر عهده وزارت امنیت میهن آمریکا قرار خواهد گرفت. به طور کلی ویزای آمریکا در دو دسته قلی قرار می گیرد: 1- ویزای مهاجرتی؛ برای مهاجرت و اقامت دائم در آمریکا 2- ویزای غیر مهاجرتی؛ برای مسافرت و اقامت موقت در آمریکا.

تور تایلند

اگر تور تایلند را انتخاب کرده اید، پس بدانید که به یکی از پرهیاهوترین مراکز توریستی جهان پا می گذارید. در تور تایلند به یکی از مناطق حاره ای در جنوب شرقی آسیا پا خواهید گذاشت که فرهنگ و تمدن جدیدی را پیش چشمان شما خواهد گذاشت. سواحل حیرت انگیز این کشور که در همسایگی جنگل هایی چند صد میلیون ساله و بازماندۀ کهن ترین اعصار زمین شناختی قرار دارند، قطعا جاذبه های تور تایلند را برای شما خاطره انگیز خواهند کرد. اگر تور تایلند را انتخاب کرده اید به هیچ وجه پاتایا را از قلم نیندازید؛ شهری ساحلی در 165 کیلومتری جنوب شرقی بانکوک، با سواحلی بسیار شگفت انگیز و صدها جاذبه طبیعی و انسانی دیگر که سالانه پنج میلیون گردشگر را به خود جذب می کند. اگر اهل رقص و شادی هستید، به هیچ وجه در تور تایلند و سفر به پاتایا آلکازار شو را از دست ندهید؛ در این شو که قدمتی دویست ساله دارد شما چنان در هیجان زیباترین و رقص ها از ملیت های مختلف غرق خواهید شد که گذر زمان را نیز احساس نخواهید کرد. برخی دیگر از جاذبه هایی که در تور تایلند و در قسمت سفر به پاتایا می توانید از دیدن آنها لذت ببرید عبارتند از: باغ استوایی نان نوچ، مینی سیام (منطقه ای که ماکت های اماکن تاریخی و معماری مشهور جهان در آن قرار دارند)، معبد وانسانگ وارارام، آکواریوم های زیر آب، جزیره مرجان و …. می باشند.

در تور تایلند به هیچ وجه خود را به یک مکان محدود نکنید؛ این کشور سرشار است از مراکز دیدنی و نقاط گردشگری که می توانند هر فرد صاحب ذوقی را به خود جذب کنند. شهر بانکوک خود می تواند یکی از اهداف گردشگری در تور تایلند باشد. مجتمع های تجاری و مراکز خرید بانکونک می توانند تور تایلند را برای اهل خرید بسیار پر نشاط کنند؛ در این مراکز خرید سیستم های خنک کنندۀ مرکزی وجود دارند که می توانند لذت یک خرید خوب را به شما ارزانی دارند. در تور تایلند و در بازدید از بانکوک جاذبه های دیگری همچون معبد بودای زمردین بانکوک، رودخانه کوای بانکوک، بازار شناور بانکوک، دنیای وحش سافاری بانکوک، شهر سوخته آیوتا بانکوک، مزرعه تمساح بانکوک و ده ها مورد دیگر وجود دارند که بهتر هر کدام زیبایی خاص خود را دارند.

تور پاتایا

تور پاتایا می تواند یکی از جذاب ترین و به یادماندنی ترین سفرهایی باشد که تجربه می کنید. قبل از آنکه تور پاتایا را انتخاب کنید سعی کنید تا اطلاعات خود را از جذابه های این شهر ساحلی زیبا و جزیره های اطراف آن افزایش دهید. با انتخاب تور پاتایا شما بر سواحل شرقی تایلند فرود خواهید آمد؛ سواحلی که از جمله زیباترین سواحل جهان می باشند و در دامان خود انواع تفریحات را برای شما تدارک دیده اند. اگر پاتایا تا دهۀ 1960 فقط یک روستای کوچک ماهیگیری بود، در سال های اخیر چنان جهانگردان را به خود جذب کرده است که تور پاتایا تبدیل به یکی از مشهورترین تورهای گردشگری شده است. در تور پاتایا شما نه تنها از لذت لم دادن پس از شنا و آرام گرفتن در سواحل ماسه ای برخوردار خواهید شد، بلکه موج سواری ، جت اسکی، قایق سواری و اسکی روی آب باعث فوران هیجان درون شما می شوند.

پاتایا در حدود بیست و دو کیلومتر مربع وسعت دارد و بیش از یک ونیم میلیون جمعیت را در خود جای داده است. سربازان آمریکایی خسته از جنگ ویتنام برای رهایی از هیاهوی جنگ به این منطقه می آمدند تا لحظه ای بیارامند؛ آنها سپس از جاذبه های پاتایا گفتند و نوشتند و این چنین بود که پاتایا تبدیل شد به مرکزی گردشگری در تایلند و تور پاتایا شهرتی جهانی یافت. برخی از مهم ترین جاذبه هایی که توصیه می شود در تور پاتایا از آنها دیدن کنید عبارتند از: جزیرۀ مرجانی، کوه بودا، ساحل جومتین، پارک سنگ های چند میلیون ساله، مزرعه کروکودیل ها، باغ وحش ببرها، دهکده فیل ها و… . در تور پاتایا با آب و هوایی گرم مواجه خواهید شد که شنا را برای شما بسیار دلپذیر می کند.

طبق اظهار نظراتی که شده است تاریخ شکل گیری پاتایا در قالب یک منطقه تفریحی به ۲۹ ژوئن سال ۱۹۵۹ برمی‌گردد یعنی زمانی که تعدادی از نیروهای آمریکایی که در نزدیکی ایسان اقامت کرده بودند به این منطقه آمده و در کنار ساحل خانه‌هایی کرایه کردند، به دنبال ورود آن‌ها به این منطقه و بکر بودن محل و تفریحات زیادی که این سربازان داشتند، آن‌ها سایر دوستان خود هم خبر کردند و شهرت پاتایا به گوش همگان رسید.

تور باکو

تور باکو شما را به یکی از زیباترین بنادر دریای کاسپین رهنمون می شود؛ مکانی که بسیاری از زیبایی های غربی خزر را پیش روی شما می گذارد. در تور باکو شما به شبه جزیرۀ آب شوران پا می گذارید که سرشار است از مناطق بکر و دیدنی که محصول طبیعت یا ساختۀ دست انسان می باشند. برج و حصار قلعه  شهر باکو که از سده های میانه به جا مانده است، یکی از آثار ثبت شده در یونسکو به عنوان میراث فرهنگ جهانی است. پارک های ساحلی زیبا و برنامه های هنری همچون موسیقی، تئاتر و اپرا سبب می شوند تا حاطره ای جذاب از تور باکو در ذهن شما نقش ببندد. برخی از جذابیت هایی که در تور باکو نظر هر گردشگری را به خود جلب می کنند عبارتند از:

برج مایدن: اگر در تور باکو با برج مایدن برخورد کردید، باید بدانید نماد معماری آذربایجان جلوی چشمانتان قرار دارد. این بنا حدود بیست و نه متر ارتفاع دارد و تاریخ ساخت آن به حدود قرن دوازده بر می گردد. از فراز این برج می توان بسیاری از مناطق قدیمی باکو را مشاهده کرد.

قصر شیروان شاه: این بنا از جمله بناهای تاریخی و آثار معماری زیبایی است که می توانید در تور باکو آن را تجربه کنید.  تاریخ ساخت این بنای زیبا به قرن پانزدهم بر می گردد و مصالح عمدۀ به کار رفته در آن ماسه و سنگ می باشند.

کلیسای ارامنه: در تور باکو می توانید از تنوع فرهنگی سرزمین آذربایجان بیشتر آگاه شوید. اگر چه این کلیسا امروزه متروک است، اما یادآور تقسیمات فرهنگی قرون گذشته است.

موزه فرش، موزه هنر دولتی، مسجد امام حسین و خیابان شهیدان از جمله نقاط گردشگری دیگری که می توانید در تور باکو گذری نیز به آنها داشته باشید.

 

تور مسکو

اگر تور مسکو در لیستی از تورها قرار دارد که می خواهید از بین آنها یکی را انتخاب کنید، سعی کنید این تور را از دست ندهید. با انتخاب تور مسکو قطعا شواهد و مناظری جلوی چشمان شما قرار خواهد گرفت که در جایی دیگر تجربه نخواهید کرد.

همین بس که بدانید این شهر بیشترین امکانات ورزشی را در جهان دارا می باشد. بزرگترین شرکت های تولید واگن های مترو در جهان در شهر مسکو قرار دارند، پس نمی توان انتظار داشت که در تور مسکو با مشکل حمل و نقل مواجه خواهید شد. در تور مسکو با بناهای باشکوهی برخورد خواهید کرد که شناسنامۀ فرهنگی، هنری و سیاسی این شهر و به طور کلی تاریخ روسیه می باشند. در زیر تنها به بخشی از جاذبه های تور مسکو اشاره می شود.

رد اسکوئر یا میدان سرخ از جمله مکان هایی است که در تور مسکو خواه نخواه گذرتان به آنجا می خورد. بسیاری از خیابان های مسکو به این میدان که نماد روح و قلب روسیه است، منتهی می شوند. اگر در تور مسکو بخواهید از کلیسای جامع سنت باسیل و کاخ کرملین دیدن کنید، ناگزیر گذرتان به میدان سرخ خواهد افتاد. اگر بخواهید در تور مسکو از آرامگاه لنین، بنیانگذار شوروی کمونیستی، نیز دیدن کنید پایتان به میدان سرخ باز خواهد شد.

 موزه کرملین از دیگر مکان هایی است که در تور مسکو شما را به سوی خود خواهد کشاند؛ این موزه قدیمی ترین و مشهورترین موزه مسکو می باشد که آثار از عهد قدیم و جدید را در خود جای داده است. توصیه می شود در تور مسکو ازکلیسای واسلی بلاژنوا دیدن کنید؛ این کلیسا که خود شامل نه کلیسا می باشد و در دوران ایوان مخوف در قرن شانزدهم بنا شده است، نه تنها بنایی مذهبی که نشانی از دوران استبداد است.

 این کلیسا در میدان سرخ قرار دارد و دارای گنبدهای پیازی زیبا و رنگارنگ می باشد. کاخ کرملین از دیگر مکان هایی است که در تور مسکو حتما وقتی را به آن اختصاص دهید. کرملین مساحتی معادل بیست وهشت هکتار دارد و شامل چندین قصر، کلیساهای زیبا و حدود بیست برج می باشد که البته با دیوار بزرگ و قطوری محدود می شود. از دیگر مناطقی که می توانید در تور مسکو دیدن کنید عبارتند از: موزه فضانوردی، شاه توپ و شاه زنگ مسکو، مقبره ولادیمیر لنین، پارک ودنخا و… .